Ten serwis wykorzystuje pliki Cookie - więcej informacji X
Arete Audit

Polityka prywatności AreteAudit Sp z o.o.

POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES STRONY WWW.OLGAPETELCZYC.PL
 
Dzień dobry,
Cieszymy się, że chcą Państwo dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób dbamy o bezpieczeństwo Państwa danych osobowych. Mamy nadzieję, że wszystkie informacje znajdziecie Państwo w poniższym dokumencie, jednak w razie pojawienia się jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości, proszę pisać na adres: office@olgapetelczyc.pl
 
Niniejsza polityka prywatności i plików cookies dotyczy strony internetowej dostępnej pod adresem: www.olgapetelczyc.pl (dalej: “Strona”). W polityce prywatności znajdą Państwo informacje dotyczące przetwarzania przez nas danych osobowych, wywiązywania się z obowiązków jakie nakłada na nas Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) (dalej: “RODO”), oraz Państwa praw wynikających z RODO i informacji dotyczących korzystania przez nas z plików cookies.
Jednocześnie informujemy, że korzystając ze Strony akceptują Państwo postanowienia niniejszej polityki prywatności i plików cookies.

1.    INFORMACJE OGÓLNE
1.1     Administratorem Państwa danych osobowych jest Arete Audit sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Młynarskiej 42/115, 01-171 Warszawa, reprezentowana przez Olgę Petelczyc (Prezeskę Zarządu), KRS: 0001019169, NIP: 5273042595 (dalej: “Administrator”). 
1.2     Z uwagi na brak obowiązku wyznaczenia Inspektora Ochrony Danych, wszelkie pytania i zastrzeżenia dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych prosimy kierować telefonicznie na numer: 607 504 032, lub mailowo na adres: olga.petelczyc@areteaudit.pl.
1.3     Administrator zapewnia, że wszelkie dane osobowe i adresowe podane przez Użytkownika nie będą w jakikolwiek sposób odsprzedawane podmiotom trzecim. Wszystkie podmioty przetwarzające dane osobowe w ramach współpracy z Administratorem mają swoją siedzibę na terytorium UE i zobowiązują się do wypełniania obowiązków wynikających z RODO, a ich listę znajdziecie Państwo w niniejszym dokumencie.
1.4     Polityka prywatności i plików cookies może się zmieniać, dlatego zachęcamy do pozostawania z nią na bieżąco. Przyczyną zmian mogą być rozwój technologii internetowej, zmiany w powszechnie obowiązującym prawie czy też rozwój usług świadczonych przez Administratora. Na końcu niniejszego dokumentu znajdziesz datę publikacji aktualnej polityki prywatności i plików cookies.
1.5     Administrator zapewnia, że stale dokłada wszelkich starań, by Państwa dane osobowe były bezpieczne. Mogą być Państwo pewni, że w razie jakichkolwiek naruszeń zostaną Państwo o tym niezwłocznie poinformowani, a Administrator dołoży wszelkich starań, by zapobiec wszelkim potencjalnym negatywnym skutkom.
1.6     Podejmowane przez Administratora czynności przetwarzania danych osobowych na żadnym etapie nie mają charakteru profilowania. Nie korzystamy także z automatycznych narzędzi przetwarzania danych.
 
2.    RODZAJE DANYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA
2.1     Administrator przetwarzając Państwa dane osobowe dba o maksymalne ograniczenie ich zakresu, dlatego jedyne przetwarzane przez nas dane osobowe to Państwa imię, nazwisko oraz adres e-mail.
2.2     Przetwarzane przez Administratora dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa poprzez formularz wypełniany na Stronie.
2.3     Niezależnie od przetwarzanych przez Administratora danych osobowych strona korzysta także z plików cookies, o których więcej dowiecie się Państwo w dalszej części niniejszego dokumentu.
 
3.    PODMIOTY PRZETWARZAJĄCE PAŃSTWA DANE OSOBOWE
3.1     Przetwarzając Państwa dane osobowe Administrator korzysta z pomocy podwykonawców, czyli podmiotów zewnętrznych, bez których świadczenie usług na Stronie nie byłoby możliwe. 
3.2     Poniżej przedstawiamy pełną listę naszych podwykonawców oraz cele, w których z nimi współpracujemy:
a.     Fakturownia Sp. z o.o., 00-389 Warszawa, ul. Smulikowskiego 6/8, NIP 5213704420 – współpraca w celu wystawienia dokumentów księgowych
b.     UAB ,,MailerLite’’ Paupio g. 28, LT-11341 Vilnius– współpraca w celu obsługi newslettera, o ile wyraziłeś zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych;
c.     ClickMeeting Sp. z o.o., 80-309 Gdańsk, al. Grunwaldzka 413, NIP 5842747535 - współpraca w celu organizacji szkoleń online;
3.3     Wszystkie podmioty wymienione powyżej przetwarzają Twoje dane na podstawie zawartych z nami umów powierzenia przetwarzania danych osobowych i gwarantują odpowiedni poziom ich ochrony. 
3.4     Ponadto, dane mogą być przekazane uprawnionym do tego organom i instytucjom, jednak odbywać się to może wyłącznie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
 
4.    PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELU REJESTRACJI NA SZKOLENIA ONLINE
4.1     Przetwarzanie Państwa danych osobowych na potrzeby wzięcia udziału w darmowych szkoleniach online (webinary z serii #AuditTalks) odbywa się na podstawie dobrowolnej zgody użytkownika - tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
4.2     Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w darmowych szkoleniach online. Szkolenia odbywają się za pośrednictwem platformy ClickMeeting, prowadzonej przez ClickMeeting Sp. z o.o  (podmiot przetwarzający).
4.3     Wyrażona przez Państwa zgoda jest dobrowolna i może być wycofana w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
4.4     Po wycofaniu zgody Państwa dane osobowe zostaną niezwłocznie usunięte, chyba, że aktualna będzie inna podstawa prawna ich przetwarzania, w szczególności w postaci prawnie uzasadnionego interesu Administratora, o którym mowa w punkcie 6. niniejszej polityki.
 
5.    PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELACH MARKETINGOWYCH I EDUKACYJNYCH
5.1     Pod warunkiem wyrażenia przez Państwa zgody na otrzymywanie treści marketingowych i edukacyjnych w formie wysyłanego drogą mailową newslettera, Państwa dane osobowe będą również przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
5.2     Podanie przez użytkownika danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesyłania okresowych informacji marketingowych i edukacyjnych.
5.3     Informacje marketingowe i edukacyjne, o których mowa powyżej, obejmują:
a.     powiadomienia o nowych wpisach na blogu,
b.     oferty szkoleniowe oraz usług audytu i doradztwa, 
c.     wydarzenia, w których będę brała udział, 
d.     branżowe treści edukacyjne.
5.4     Wyrażona przez Państwa zgoda jest dobrowolna i może być wycofana w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
5.5     Po wycofaniu zgody na otrzymywanie informacji marketingowych i edukacyjnych usługa ta przestanie być świadczona przez Administratora a Państwa dane osobowe zostaną niezwłocznie usunięte, chyba, że aktualna będzie inna podstawa prawna ich przetwarzania.
 
6.    PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ZE WZGLĘDU NA PRAWNIE UZASADNIONY INTERES ADMINISTRATORA
6.1     Niezależnie od wskazanych powyżej podstaw przetwarzania informujemy także, że Państwa mogą być także przetwarzane w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora – tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
6.2     Prawnie uzasadniony interes Administratora może polegać na:
a.     prowadzeniu marketingu bezpośredniego, o ile nie sprzeciwią się państwo takiej formie komunikacji ze strony Administratora,
b.     obsłudze reklamacji dot. usług świadczonych przez Administratora,
c.     działaniach polegających na dochodzeniu roszczeń i obroną przed roszczeniami,
d.     archiwizacji danych w wykonaniu prawnych obowiązków, m.in. wynikających z RODO.
6.3     Przetwarzanie danych osobowych we wskazanych wyżej celach będzie dokonywane po każdorazowej ocenie istnienia prawnie uzasadnionego interesu, z poszanowaniu zasad minimalizacji i ograniczenia przetwarzania wynikających z RODO.
6.4     Dane osobowe będą przetwarzane tak długo, jak długo istnieć będzie prawnie uzasadniony interes Administratora, w szczególności do upływu terminów wynikających z obowiązującego prawa.
 
7.    UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKÓW STRONY
7.1     W związku z postanowieniami RODO i innych przepisów o ochronie danych przysługuje Państwu wiele uprawnień. Na każdym etapie mają Państwo prawo:
a.     dostępu do swoich danych, w tym uzyskania informacji o zakresie przetwarzanych przez nas danych oraz uzyskania kopii tych danych;
b.     żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych i ich sprostowania oraz przeniesienia;
c.     całkowitego usunięcia swoich danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeżeli nie będą zachodziły inne przeciwwskazania prawne;
d.     wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzania danych osobowych (w tym wycofania zgody);
e.     wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
 
8.    INFORMACJE O PLIKACH COOKIES
8.1     Strona korzysta z plików cookies.
8.2     Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika Strony i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Strony. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
8.3     Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym użytkownika Strony pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator oraz podmiot przetwarzający ClickMeeting Sp. z o.o., prowadzący system wykorzystywany do organizacji szkoleń online.
8.4     Pliki cookies wykorzystywane są w celu utrzymania sesji użytkownika Strony (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik ponownie wpisywać loginu i hasła.
8.5     W ramach Strony stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
8.6     Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy Strony mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
8.7     Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Strony.
 
9.    ZARZĄDZANIE PLIKAMI COOKIES – JAK W PRAKTYCE WYRAŻAĆ I COFAĆ ZGODĘ?
9.1     Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
9.2     W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
●      Edge
●      Internet Explorer
●      Chrome
●      Safari
●      Firefox
●      Opera
 
10. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
10.1  Dane osobowe użytkownika są przechowywane i chronione z należytą starannością, zgodnie z wdrożonymi procedurami wewnętrznymi Administratora.
10.2  Administrator przetwarza informacje o użytkowniku przy użyciu odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych spełniających wymagania przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności przepisów o ochronie danych osobowych. Środki te mają na celu przede wszystkim zabezpieczenie danych osobowych użytkowników przed dostępem kogokolwiek innego niż osoby upoważnione, które są zobowiązane do zachowania tych danych w tajemnicy.
10.3  Użytkownik powinien jednocześnie dochować staranności w zabezpieczeniu swoich danych osobowych przekazywanych w ramach sieci Internet, w szczególności nie ujawniać swoich danych logowania osobom trzecim, stosować zabezpieczenia antywirusowe oraz aktualizować oprogramowanie.
 
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
11.1  Wszystkie teksty zawarte na stronie www.olgapetelczyc.pl autorstwa Olgi Petelczyc stanowią własność Olgi Petelczyc i są utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna ich część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
11.2  W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt: olga.petelczyc@areteaudit.pl.
11.3  Niniejsza wersja polityki prywatności obowiązuje od: 25.05.2023 r.